Regulamin

Regulamin i Polityka Prywatności

I. DEFINICJE

1. Określenia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:

SKLEP INTERNETOWY/SPRZEDAWCA – serwis internetowy www.galeriazdrowia.pl dający możliwość zamawiania produktów przez Internet, prowadzony jest przez Mobilex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Łodzi przy ul. Duńskiej 3/5, 91-204, wpisaną do rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez SĄD REJONOWY DLA Łodzi – Śródmieścia w Łodzi , XX WYDZIAŁ KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS 0000048609, o numerze NIP 7282359542, o numerze REGON 472361152.

ADRES DO KORESPONDENCJI: Mobilex Sp. z o o, ul. Duńska 3/5, 91-204 Łódź.

KUPUJĄCY – osoba fizyczna, która ukończyła 13. rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, chyba że posiada ona pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu, w szczególności, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie składa zamówienie lub dokonuje rezerwacji za pośrednictwem Sklepu.

KONSUMENT – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (podstawa prawna: art. 22¹ ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny). Definicję konsumenta stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

KLIENT – pełnoletnia osoba fizyczna dokonująca zakupu na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

PRODUKT/Y – towary mogące być zgodnie z niniejszym Regulaminem przedmiotem zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Sklepem Internetowym a Kupującym. Ceny wszystkich produktów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT i są fabrycznie nowe. Podane ceny nie zawierają kosztów dostawy

PRODUKT/Y NA INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIE – towary zamawiane przez Kupującego, które nie są na stanie magazynowym Sklepu Internetowego, głównie z potrzeby ich indywidualnego dostosowania do jednostkowych potrzeb Kupującego oraz sprowadzenia z zagranicy.

ZAMÓWIENIE – Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego, określające towar prezentowany w Sklepie oraz jego ilość, stanowiące złożenie Mobilex Sp. z oo przez Kupującego oferty zawarcia za pośrednictwem Sklepu umowy sprzedaży na odległość towarów będących przedmiotem zamówienia

PRZELEW ELEKTRONICZNY – płatność wykonywana przez Klienta z konta bankowego on-line, za pośrednictwem systemów płatności on-line. Płatność dokonywana przed realizacją zamówienia (przedpłata).

PŁATNOŚĆ KARTĄ KREDYTOWĄ – płatność wykonywana przez Klienta za pomocą karty kredytowej, za pośrednictwem systemów płatności on-line. Płatność dokonywana przed realizacją zamówienia (przedpłata).

FORMUŁA ZAKUPOWA “Kup z Twisto” – usługa świadczoną przez Twisto Polska Sp. z oo, poprzez odpowiednią bramkę płatniczą, będącą sposobem dokonania zapłaty za zakupiony Produkt. Formuła zakupowa “Kup z Twisto” jest świadczona przez Twisto Polska Sp. z oo w formie umowy zlecenia zawieranej pomiędzy pełnoletnim Kupującym (zleceniodawca) i Twisto Polska Sp. z oo (zleceniobiorca) na podstawie osobnego regulaminu.

KONTO – prowadzone dla Kupującego przez Sklep Internetowy konto będące zbiorem zasobów, w którym gromadzone są dane Kupującego oraz informacje o jego działaniach w Sklepie Internetowym.

WADA – zarówno wada fizyczna, jak i wada prawna.

WADA FIZYCZNA – niezgodność rzeczy sprzedanej z umową, a w szczególności jeśli rzecz:

  1. nie ma ona właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
  2. nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedający zapewnił Kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
  3. nie nadaje się do celu, o którym Kupujący poinformował Sprzedającego przy zawarciu umowy, a Sprzedający nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
  4. została Kupującemu wydana w stanie niezupełnym;
  5. w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedającego lub osobę trzecią, za którą Sprzedający ponosi odpowiedzialność, albo przez Kupującego, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedającego;
  6. nie ma ona właściwości, o której zapewniał producent lub jego przedstawiciel lub osoba, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej oraz osoba, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent, chyba że Sprzedający zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy z Konsumentem, a konsument w sposób wyraźny i odrębny zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.

WADA PRAWNA – sytuacja, kiedy rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

DANE KONTAKTOWE – Sprzedawca podaje pozostałe następujące dane kontaktowe:
tel. 42 214 29 11
tel. kom. 501 443 880
fax 42 214 14 05
e-mail: info @ mobilex.pl

REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.

II. INFORMACJE OGÓLNE

1.Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem. Sprzedający nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość, a Kupujący poniesie jej koszty w wysokości wynikającej z umowy jaką zawarł z osobą trzecią świadczącą na jego rzecz określoną usługę umożliwiającą porozumiewanie na odległość.
2.Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Produkty wolne od wad.
3. W wypadku Konsumentów potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie, zabezpieczenie wszelkich istotnych postanowień umowy w celu uzyskania dostępu do tych informacji w przyszłości następuje w postaci:

  1. potwierdzenia zamówienia poprzez wysłanie na wskazany adres e-mail: zamówienia, faktury pro forma, informacji o prawie odstąpienia od umowy, niniejszego regulaminu w wersji pdf, wzoru formularza odstąpienia od umowy w wersji pdf, linków do samodzielnego pobrania regulaminu i wzorca odstąpienia od umowy;
  2. dołączenia do zrealizowanego zamówienia, wysłanego do wskazanego miejsca wydania rzeczy wydrukowanych: dowodu zakupu, informacji o prawie odstąpienia od umowy, niniejszego regulaminu, wzoru formularza odstąpienia od umowy.

4.Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego (Klient). Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa – wszelkie ewentualne wątpliwości tłumaczy się na korzyść konsumenta. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają przepisy.

III. KONTO KUPUJĄCEGO, SKŁADANIE OFERT I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1. Rejestracja konta i logowanie do systemu

1. Zaleca się zarejestrowanie w Sklepie Internetowym. Rejestracja jest dobrowolna i całkowicie bezpłatna, a inicjatorem rejestracji jest Kupujący. Dopuszcza się przeglądanie produktów oferowanych przez Sklep, dokonywanie zakupów lub rezerwacji produktów bez rejestrowania się. Kupujący zarejestrowany w Sklepie Internetowym posiada dodatkowe uprawnienia takie jak: śledzenie historii zamówień, statusu złożonego zamówienia, możliwość złożenia zamówienia przy użyciu danych Konta.
2. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie (założyć Konto) naciskając na stronie głównej Sklepu www.galeriazdrowia.pl zakładkę „Zarejestruj”. Dokonanie rejestracji wymaga wypełnienia formularza rejestracyjnego i podanie danych wskazanych poniżej, a w szczególności przez podanie adresu poczty elektronicznej (adresu e-mail) oraz hasła.
3. Sprzedawca wymaga, aby przy dokonywaniu rejestracji Kupujący zapoznał się i zaakceptował niniejszy Regulamin, a także przyjął do wiadomości zasady przetwarzania jego danych osobowych podanych podczas rejestracji i oznaczonych jako obowiązkowe. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe w postaci podania adresu poczty elektronicznej (adres e-mail), hasła, danych do faktury, numeru telefonu kontaktowego jest niezbędne do założenia Konta, przyjęcia i realizacji potwierdzonego zamówienia oraz obsługi rezerwacji złożonych w Sklepie Internetowym. Dane te są niezbędne do prawidłowej obsługi usług świadczonych drogą elektroniczną. Podanie danych osobowych nieoznaczonych jako obowiązkowe jest dobrowolne. Dobrowolne podanie przez Kupującego tych danych osobowych takich jak adres e-mail i/lub numer telefonu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody opisanej w Art. 172. Ust 1 Dz.U.2018.0.1954 t.j. – Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne z póź. zmianami. Udostępnione dobrowolnie dane osobowe będą wykorzystywane do przesyłania niesystematycznej korespondencji handlowej i marketingowej zawierającej ofertę produktową oraz porady związane ze zdrowiem. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie internetowej sprzedawcy w zakładce RODO. Kupujący ma prawo w każdej chwili cofnąć zgodę na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych – wysyłając rezygnację ze zgody lub sprzeciw na przetwarzanie danych osobowych na adres info@mobilex.pl.
4. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego konieczne jest naciśnięcie przycisku „Zarejestruj się”. Sklep Internetowy w drodze elektronicznej potwierdzi dokonanie rejestracji przy użyciu podanego adresu elektronicznego z podaniem tych danych.
5. Po dokonaniu rejestracji Kupujący może zalogować się do Sklepu podając wskazany podczas rejestracji adres poczty elektronicznej (adres e-mail) oraz hasło.

2. Składanie ofert

1. Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Kupującego niniejszego Regulaminu, a także przyjęcie do wiadomości zasad przetwarzania jego danych osobowych, które oznaczone są jako obowiązkowe. Podanie tych danych jest niezbędne do przyjęcia i realizacji potwierdzonego zamówienia. Dane te są także niezbędne do prawidłowej obsługi usług świadczonych drogą elektroniczną. Podanie danych osobowych nieoznaczonych jako obowiązkowe jest dobrowolne.
2. W celu złożenia zamówienia, korzystając z serwisu www.galeriazdrowia.pl – Kupujący wybiera odpowiedni Produkt umieszczony w sklepie, zgodnie z jego opisem oraz ceną, a także wybiera rozmiar, jeśli towar jest oferowany w różnych rozmiarach, a następnie poprzez naciśniecie w odpowiedni przycisk DODAJ lub ZAMÓW (w przypadku produktów na indywidualne zamówienie) dokonuje potwierdzenia wyboru. Po dokonaniu tego wyboru, poprzez naciśniecie przycisku DALEJ, następuje przekierowanie do kolejnej strony, w której wprowadza się i weryfikuje poprawność adresu dostawy oraz sposób płatności, koszt dostawy oraz potwierdza formularz zamówienia. Następnie , poprzez wybór przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” następuje złożenie zamówienia. Sklep internetowy umożliwia kupującym (tak konsumentom, jak i klientom) skorzystanie z formuły zakupowej „Kup z Twisto”. W wypadku produktów na indywidualne zamówienie wyłączona jest możliwość zapłaty za towar przy użyciu formuły „Kup z Twisto”. Z formuły „Kup z Twisto” korzystać mogą wyłącznie osoby pełnoletnie spełniające wymogi tego systemu. Warunki korzystania z tej formuły zakupowej określone są w jej regulaminie, którego akceptacja jest warunkiem koniecznym, aby z niej skorzystać.
3. W formularzu zamówienia Kupujący wskazuje:

  1. imię i nazwisko oraz adres,
  2. numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej (adres e-mail);
  3. adres, na który ma zostać dostarczony towar, jeśli zamówiony towar ma zostać dostarczony na inny adres niż adres zamieszkania Konsumenta, inny adres niż adres siedziby lub adres miejsca prowadzenia działalności gospodarczej Klienta.

4. Kupujący zarejestrowany (posiadający Konto) może złożyć zamówienie z wykorzystaniem danych tego Konta.
5. W sytuacji, gdy ze względu na dobro Kupującego, istnieje konieczność uzyskania dodatkowych informacji przez Dział Handlowy, szczególnie dotyczy to sytuacji, gdy istnieje konieczność określenia indywidualnych cech Produktu, Kupujący wyraża zgodę oraz upoważnia Sprzedawcę do nawiązania telefonicznego kontaktu na numer, który został podany podczas rejestracji.
6. Produkty zamówione w Sklepie Internetowym mogą zostać dostarczone na adres wskazany przez Kupującego wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
7. Sklep Internetowy dopuszcza odbiór osobisty przez Kupujących w Łodzi przy ul. Duńskiej 3/5 oraz w sklepie firmowym należącym do Sprzedawcy: w Krakowie przy Al. 29-go Listopada 83. Kupujący wybierając opcję „Odbiór osobisty” nie jest obciążany kosztami dostawy Produktów do wskazanych miejsc odbioru.
8. Po złożeniu przez Konsumenta oferty zawarcia umowy, na adres poczty elektronicznej (adres e-mail), wskazany w formularzu zamówienia lub w jego Koncie, gdy Konsument złożył zamówienie z jego wykorzystaniem, zostanie wysłana przez Sklep Internetowy wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia oferty, która zawierać będzie wszystkie istotne elementy umowy.

3. Realizacja zamówienia

1. Realizacją zamówienia kupującego zajmuje się Dział Handlowy Sprzedawcy zlokalizowany przy ulicy Duńskiej 3/5 w Łodzi. Przyjęcie do realizacji poprawnie złożonego zamówienia zostanie potwierdzone wiadomością na adres e-mail z pozycjami zamówienia Kupującego oraz – jeśli nabywcą jest Konsument – innymi danymi wymienionymi w pkt II.3.a niniejszego Regulaminu. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Konsumentem a Sklepem Internetowym.
2. W wypadku, gdyby zamówionego Produktu nie było fizycznie na stanie magazynowym w posiadaniu Sklepu Internetowego (istnieje konieczność jego sprowadzenia – Produkt na indywidualne zamówienie), kompletowanie zamówionych Produktów może trwać od 3 do 30 dni, w zależności od miejsca z którego Produkt będzie sprowadzany. Sklep sugeruje rozdzielanie zamawiania Produktów bezpośrednio dostępnych i Produktów na indywidualne zamówienie.
3. W wypadku Produktu na indywidualne zamówienie Sklep Internetowy jest zobowiązany do poinformowania Kupującego o czasie realizacji zamówienia lub niemożności jego realizacji (chociażby częściowego). Jeśli, po złożeniu przez Kupującego zamówienia obejmującego kilka towarów, okaże się, że realizacja części zamówienia nie będzie możliwa w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Sklep Internetowy niezwłocznie poinformuje o tym Kupującego za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez niego adres e-mail. W takim przypadku Kupujący może anulować zamówienie w części, w której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym terminie lub anulować złożone zamówienie w całości. Gdyby Kupujący dokonał już zapłaty za zamówiony towar z góry, Sprzedawca zwróci Kupującemu niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni, zapłaconą kwotę lub jej odpowiednią część, w razie gdy zamówienie zostanie zrealizowane w części. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
4.W wypadku braku możliwości skompletowania produktów zgodnie z formularzem zamówienia, z powodu niedostępności któregoś z zamówionych produktów, Sklep Internetowy realizujący zamówienie będzie kontaktował się z Kupującym telefonicznie lub na adres email w celu zaproponowania zamiennika brakującego towaru, na który to kontakt Kupujący wyraża zgodę. W takim przypadku Kupujący może anulować zamówienie w części, w której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym terminie lub anulować złożone zamówienie w całości.
5. W razie niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem, Kupujący jest proszony o skontaktowanie się z Działem Handlowym Sprzedawcy.
6. Sklep internetowy GaleriaZdrowia.pl informuje że może odmówić realizacji zamówienia, które nie zawiera wszystkich wskazywanych powyżej wymogów (obowiązkowych), tzn. przykładowo bez podania numeru telefonu, lub adresu e-mail, pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
7. Produkty oferowane w Sklepie Internetowym zawierają opis, informację o Produkcie oraz zdjęcie. Sklep Internetowy dokłada wszelkich starań, by prezentować produkty w sposób jak najbardziej odpowiadający ich rzeczywistemu wyglądowi. Kolor/barwa Produktów mogą nieznacznie odbiegać od prezentowanych, m.in. wskutek ustawień monitora użytkowanego przez Klienta oraz z powodu warunków środowiska zewnętrznego, oświetlenia Produktu podczas wykonywania zdjęcia. Nie wpływa to jednak na właściwości towaru.
8. W przypadku skorzystania przez Kupującego z formuły zakupowej „Kup z Twisto” Sklep rozpocznie dostarczanie Towaru dopiero po otrzymaniu od Twisto Polska Sp. z oo informacji zawierającej akceptację dostarczenia danego Towaru. Sklep dostarczy Towar wyłącznie na adres wskazany w pierwotnym zamówieniu, a w przypadku zmiany tego adresu przez Kupującego, przed dostarczeniem Towaru na nowy adres Sklep uzyska zgodę Twisto Polska Sp. z o. o.

4. Ceny towarów, koszty dostawy i pobranie należności

1. Ceny towarów podane pod adresem Sklepu wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek od towarów i usług (VAT).
2. Zamówione towary dostarcza firma przewozowa zgodnie z danymi zawartymi w potwierdzonym formularzu zamówieniu. Koszty dostarczenia zakupionego towaru są każdorazowo podawane po skompletowaniu zamówienia i uwzględniane w całkowitej wartości zamówienia. Całkowita wartość zamówienia obejmuje cenę towarów oraz koszty ich dostarczenia. Dostawa na terenie całego kraju odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej. Koszt dostawy wynosi dla wszystkich wózków 35 PLN brutto oraz dla pozostałych produktów 20 PLN brutto – przedpłata (kurier), 16,50 zł brutto – przedpłata (paczkomat InPost), 23 zł brutto – za pobraniem (kurier). Opłata za koszt dostawy dotyczy tylko zakupów poniżej 300 PLN brutto, powyżej tej kwoty towar jest wysyłany na koszt Sklepu Internetowego.
3. Nasz sklep akceptuje trzy formy płatności:

  1. gotówka – płatności za zamówiony w naszym sklepie Produkt Kupujący dokonuje przy odbiorze przesyłki („za pobraniem”).
  2. przelew – przelewem przed dostawą towaru. Z chwilą wpływu należności na rachunek bankowy Sprzedawcy, towar zostaje wysłany wraz z paragonem fiskalnym lub fakturą. Wysyłka Produktu nastąpi w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty zaksięgowania kwoty zapłaty za Produkt na rachunku bankowym Sklepu Internetowego, chyba że zachodzi konieczność skompletowania zamówienia (Produkt na indywidualne zamówienie).
  3. płatność elektroniczna – płatność wykonywana przez Klienta z konta bankowego on-line, za pośrednictwem systemów płatności on-line. Płatność dokonywana przed realizacją zamówienia (przedpłata).

5. Dokument sprzedaży

1. Do każdego zakupionego produktu dołączany jest paragon fiskalny lub faktura VAT. Nie ma możliwości wystawienia duplikatu paragonu fiskalnego. Kupujący w momencie dostawy proszony jest o sprawdzenie, czy paragon jest dołączony do przesyłki.
W celu otrzymania faktury VAT należy zgłosić takie żądanie przy dokonywaniu zamówienia lub w terminie 3 miesięcy licząc od końca miesiąca w którym dostarczono towar lub otrzymano zapłatę (zgodnie z ustawą z dn. 7 XII 2012 r o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług Dz.U. z 2012r. poz. 1342,1448,1529,1530). Po upływie powyższego terminu brak jest możliwości wystawienia faktury VAT. W sytuacji, gdy Klient od razu wystąpi z żądaniem wystawienia faktury VAT, kurier wraz z zamówionym Produktem dostarczy oryginał faktury VAT.

6. Zmiana danych i anulowanie zamówień

1. Od chwili złożenia zamówienia do chwili wystawienia dokumentu sprzedaży: paragonu fiskalnego lub faktury VAT Kupujący ma prawo anulowania zamówienia w całości lub zmiany danych umieszczonych na fakturze. Aby to uczynić należy zalogować się do Konta i wprowadzić zmiany lub zadzwonić pod podane numery telefonów oraz przedstawić dane, które będą zmieniane. W wypadku Konsumentów, po ich potwierdzeniu w sposób wskazany przy składaniu zamówienia/oferty, zmiana zostanie dokonana.

7. Czas realizacji zamówień

1. Oferta naszego sklepu składa się z dwóch grup Produktów.

  1. produkty dostępne w naszym magazynie wysyłkowym. Są gotowe do wysyłki zazwyczaj w ciągu jednego dnia roboczego.
  2. produkty na indywidualne zamówienie – są to produkty, które sprowadzamy z zagranicy oraz takie, które wymagają indywidualnego dostosowania do jednostkowych/osobistych potrzeb Kupującego. W tym przypadku realizacja zamówienia będzie dokonana w terminie do 30 dni. Na czas realizacji zamówienia składa się czas kompletowania zamówienia oraz czas dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską. W wypadku zamawiania tych produktów prosimy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe wypełnienie danych adresowych. Wynika to z ewentualnej konieczności ustalenia szczegółów zamówienia przez nasz Sklep Internetowy zgodnie z pkt III.2.5 niniejszego Regulaminu.

2. W chwili odbioru towaru klient proszony jest o sprawdzenie przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktować się z przedstawicielami Sklepu Internetowego. W przypadku gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia Kupujący proszony jest o nie przyjmowanie przesyłki i w obecności kuriera lub pracownika firmy o sporządzenie protokołu szkody, jeśli jest to możliwe. Kupujący po uiszczeniu opłaty ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności kuriera lub pracownika firmy, w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy.

IV. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

1. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towaru zakupionego w Sklepie Internetowym (od umowy sprzedaży zawartej na odległość) bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od dnia otrzymania zamówionych rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres:

Mobilex Sp. z o o,
ul. Duńska 3/5,
91-204 Łódź z dopiskiem „Zwrot”.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r o prawach konsumenta (formularz dostępny w zakładce “POBIERZ”) lub w innej pisemnej formie zgodnej z ustawą o prawach konsumenta. Sprzedający wyłącza możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy w innej formie niż pisemna.
2. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

3. Jeśli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:

  • świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą Konsumenta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość;
  • dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania;
  • umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
  • świadczeń o właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
  • w których przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w których przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;

4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży przez Konsumenta umowa uważana jest za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży przez Konsumenta towar ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Konsument jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości rzeczy powstałe wskutek jej użytku, który nie był konieczny dla stwierdzenia parametrów świadczących o jej funkcjonalności. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie czternastu dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży. Konsument proszony jest o odesłanie Produktu nieużywanego w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu. Zwrot towaru powinien nastąpić na adres:

Mobilex Sp. z o o,
ul. Duńska 3/5,
91-204 Łódź z dopiskiem „Zwrot”.
Koszty zwrotnego dostarczenia towaru do Mobilex Sp. z o.o. w wyniku odstąpienia od umowy sprzedaży ponosi Konsument.
5. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży przez Konsumenta, Sklep Internetowy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni, zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności, tj. cenę oraz koszty dostarczenia zamówionego towaru. Zwrot płatności nastąpi na konto bankowe wskazane przez Konsumenta w formularzu zwrotu, niezależnie od formy płatności, jaką dokonano zakupu.

V. PROCEDURA REKLAMACYJNA

1. Sklep Internetowy jest odpowiedzialny wobec Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana posiada wadę fizyczną lub prawną, czyli za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od dnia wydania mu zakupionego towaru,
2. Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, datę zawarcia umowy sprzedaży, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Kupującego, a także preferowany przez Kupującego sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji prosimy dostarczyć Sprzedawcy reklamowany towar oraz dowód jego zakupu. Reklamacje należy składać na adres:

Mobilex Sp. z o.o.
ul. Duńska 3/5, Łódź,
91-204 z dopiskiem „Reklamacja”.
3. Sprzedawca rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji w terminie czternastu dni od dnia jej złożenia. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
4. Szczegółowe uprawnienia Kupujących, zarówno nabywających rzecz w celu niezwiązanych z działalnością zawodową lub gospodarczą – Konsumentów, jak i dokonujących zakupu na potrzeby działalności takiego typu, z tytułu wad sprzedanych Produktów regulują przepisy ustawy o prawach konsumenta.
5. Na zakupione produkty udzielona jest gwarancja przez Mobilex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Łodzi na zasadach określonych w dołączonym do wysłanych produktów dokumencie gwarancyjnym, o ile na dany produkt gwarancja jest udzielana.

W przypadku odrzucenia reklamacji Mobilex Sp. z o.o. nie wyraża zgody na pozasądowy tryb rozwiązywania sporów konsumenckich. (art. 32 ust. 1 pkt 2 ustawy o pozasądowym rozpoznawaniu sporów konsumenckich.)

Konsument i przedsiębiorca mogą rozwiązać spór online, dzięki wskazówkom zawartym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

VI. POLITYKA PRYWATNOŚCI

Informujemy, że zgodnie z Art.24 Ustawy o ochronie danych osobowych oraz Art. 12. Rozporządzenia PE i Rady(UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych :

  • administratorem danych osobowych jest MOBILEX sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi ul. Duńska 3/5
  • klient posiada prawo do dostępu do treści przekazanych danych osobowych oraz żądania ich poprawienia; przed upływem 6-ciu lat dane nie mogą być usunięte z uwagi na przepisy o rachunkowości.
  • dane osobowe są pozyskiwane i przetwarzane wyłącznie w celu wystawienia faktury oraz dostarczenia towaru zakupionego w sklepie internetowym, jak również do niesystematycznego przesyłania drogą mailową informacji handlowych i marketingowych z ofertą Sklepu oraz poradami dotyczącymi zdrowia.
  • dokumentacja jest przechowywana w MOBILEX przez 6 lat zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości; po tym okresie dane mogą zostać usunięte.
  • dane osobowe nie są przekazywane przez MOBILEX sp. z o.o. żadnym innym podmiotom niż wynika to z obowiązujących przepisów lub zapisów niniejszego Regulaminu
  • skargi w zakresie przetwarzania danych należy kierować na adres : Mobilex Sp. z o.o. ul. Duńska 3/5, 91-204 Łódź z dopiskiem “skargi w zakresie przetwarzania danych osobowych”
  • Klient ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  • dane do obsługi płatności elektronicznych przetwarza:
    – ING Bank Śląski SA., ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice – Wschód Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000005459, kapitał zakładowy w kwocie 130.100.000,00 zł opłacony w całości, NIP: 634-013-54-75, REGON: 271514909.
    – Twisto Polska sp. z o.o. w związku z możliwością zaproponowania dokonania zapłaty za nabyty towar lub usługę przez Twisto Polska sp. z o.o. w ramach umowy zlecenia obejmującej formułę zakupową „Kup z Twisto” i udostępnieniem tej formuły zakupowej przez Sklep internetowy, a także celu weryfikacji przez Twisto Polska Sp. z o.o. należytego wykonania takich umów zlecenie (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).

Sklep internetowy przetwarza dane osobowe Klientów w następujących celach:

  1. dane osobowe są pozyskiwane i przetwarzane wyłącznie w celu wystawienia faktury oraz dostarczenia towaru zakupionego w sklepie internetowym
  2. przekazania niezbędnych danych osobowych do ING Banku Śląskiego S.A. („Bank”) w związku z:
    a. świadczeniem przez Bank na rzecz Sklepu internetowego usługi udostępnienia infrastruktury do obsługi płatności przez Internet (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).
    b. obsługą i rozliczaniem przez Bank płatności dokonywanych przez klientów Sklepu internetowego przez Internet przy użyciu instrumentów płatniczych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).
    c. w celu weryfikacji przez Bank należytego wykonania umów zawartych ze Sklepem internetowym, w szczególności zapewnienia ochrony interesów płatników w związku ze składanymi przez nich reklamacjami (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).
  3. przekazania niezbędnych danych osobowych do Twisto Polska sp. z o.o. w związku z możliwością zaproponowania dokonania zapłaty za nabyty towar lub usługę przez Twisto Polska sp. z o.o. w ramach umowy zlecenia obejmującej formułę zakupową „Kup z Twisto” i udostępnieniem tej formuły zakupowej przez Sklep internetowy, a także celu weryfikacji przez Twisto Polska Sp. z o.o. należytego wykonania takich umów zlecenia (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).
  4. przekazywania informacji o obniżkach cen, wyprzedażach, promocjach i innych akcjach marketingowych związanych z produktami oferowanymi przez Sklep Internetowy, jak również przekazywania informacji poradnikowych na tematy związane z funkcjonowaniem osób niepełnosprawnych, niesamodzielnych, w podeszłym wieku.

W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach określonych w ust. 2 i 3, dane osobowe Klientów mogą zostać udostępnione przez Sklep internetowy innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, którymi mogą być wyłącznie:

a) ING Bank Śląski S.A.
b) Twisto Polska sp. z o.o.

W przypadku, gdy podanie przez Klienta danych osobowych następuje w celu zawarcia umowy ze Sklepem internetowym, podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia tej Umowy. Podanie danych osobowych w tej sytuacji jest dobrowolne, jednak konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości zawarcia umowy ze Sklepem internetowym.
W przypadku, gdy podanie przez Klienta danych osobowych następuje w celu przekazania Pani/Pana danych osobowych do Twisto Polska sp. z o.o. przed zawarciem umowy sprzedaży towaru (lub usługi) nabywanego w Sklepie internetowym, przekazanie tych danych jest warunkiem zawarcia umowy sprzedaży w związku modelem biznesowym prowadzenia działalności przyjętym przez Sklep internetowy.
W przypadku przekazania danych osobowych Klienta do Banku w związku z obsługą i rozliczaniem płatności dokonywanych przez Panią/Pana płatności na rzecz Sklepu internetowego przez Internet przy użyciu instrumentów płatniczych, podanie danych jest wymagane w celu realizacji płatności i przekazania potwierdzenia jej dokonania przez Bank na rzecz Sklepu internetowego.

W przypadku przekazania danych osobowych do Banku w celu weryfikacji przez Bank należytego wykonania umów zawartych ze Sklepem internetowym, w szczególności zapewnienia ochrony interesów płatników w związku ze składanymi przez nich reklamacjami podanie tych danych jest wymagane w celu umożliwienia realizacji umowy zawartej pomiędzy Sklepem internetowym a Bankiem.
W przypadku przekazania danych osobowych do Twisto Polska sp. z o.o. w związku z możliwością zaproponowania dokonania zapłaty ceny za nabyty przez Klienta towar lub usługę przez Twisto Polska sp. z o.o. w ramach umowy zlecenia obejmującej formułę zakupową „Kup z Twisto” i udostępnieniem tej formuły przez Sklep internetowy, podanie tych danych i przetwarzanie ich w tym celu jest wymagane w związku modelem biznesowym prowadzenia działalności przyjętym przez Sklep internetowy i w celu realizacji umowy zawartej pomiędzy Sklepem internetowym a Twisto Polska Sp. z o.o

VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Wszelkie informacje na temat towaru w ofercie Sklepu Internetowego są zgodne z danymi katalogowymi producentów. Mobilex Sp. z o o – sklep internetowy zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów.
2. W sprawach nie uregulowanych powyższym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422 ze zm.). Spory pomiędzy Kupującymi a Sklepem Internetowym, wynikające ze złożonego Zamówienia lub dokonanej transakcji będą rozpatrywane przez Sąd Powszechny właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego. Składając zamówienie klient akceptuje powyższy regulamin.
3.Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, zamieszczone na stronie Sklepu Internetowego, poczytuje się w razie wątpliwości nie za ofertę, lecz za zaproszenie do zawarcia umowy (art. 71 Kodeksu cywilnego).

VIII. WYMAGANIA TECHNICZNE

1. Prawidłowa współpraca z systemem teleinformatycznym Sklepu Internetowego GaleriaZdrowia.pl wymaga posiadania:
– Przeglądarkę internetową: Firefox(70) lub Internet Explorer (9.0) lub Chrome (90)
– Rozdzielczość ekranu: co najmniej 1024×768
– Łącze internetowe: co najmniej 512Mbps/128Mbps

 

Koszyk
Kategorie